FAQ

U maakt op basis van u voucher een keuze uit een van de pakketten.( in winkelmand aanklikken ).

Vervolgens komt uw bestelling automatisch in uw winkelmand.

Kies hierna voor Afrekenen. ( rechts boven ).

In het volgende venster kunt uw vouchercode (Kortingsbon) invullen, vervolgens  op kortingsbon toepassen klikken en de korting zal automatisch worden doorberekend.

Kies een bezorgdatum. ( is altijd op donderdag of vrijdag ) Ons seizoen stopt op 1 oktober!

Kies een bezorgtijd. ( deze is altijd tussen 17 – 22 uur, de exacte tijd volgt de avond voor levering via Post NL ).

U vult de gevraagde persoonlijke gegevens in.

Controleer uw bestelling in “Jouw bestelling”.

Vervolgens kiest u uw bank voor de betaling via iDeal  ( Voor het voldoen van de verzend- en verpakkingskosten ).

Ga akkoord met de algemene voorwaarden.

Druk op “Bestelling Plaatsen”.

U komt nu in de betalingsomgeving van uw bank,

Rond uw betaling af, en uw bestelling is geplaatst.

Wij bezorgen op elk postadres in Nederland ( behalve op de Waddeneilanden ). Indien u op uw vakantieadres wilt laten leveren, is dit natuurlijk ook mogelijk. Wij adviseren dit wel even aan te geven bij de eigenaar of receptie.

U ontvangt uw bestelling in een speciale koelbox. In deze koelbox is uw bestelling zorgvuldig verpakt in 1 of meerdere dozen. De bezorger neemt de koelbox en eventueel de koel-elementen weer mee retour. Op deze manier kunnen wij de koelboxen en koel-elementen vaker inzetten, wat natuurlijk wel zo milieuvriendelijk is.

Uw bestelling wordt op donder- of vrijdag in de loop van de ochtend bij ons opgehaald. Dezelfde dag nog zal het pakket door Post NL tussen 17.00 en 22.00 bij u worden afgeleverd.

Op het moment dat Post NL uw pakket heeft ingepland ontvangt u  op de afleverdag zelf, per sms de verwachte levertijd.

Let op: Uw pakket zal slechts 1 maal bij u worden aangeboden.
( het pakket zal niet bij de buren worden aangeboden! )

Indien u niet aanwezig bent, zal het pakket retour gaan!
Helaas kunnen wij de inhoud van een retourpakket moeten vernietigen, en daarom kunnen wij het factuurbedrag NIET crediteren.

Wij adviseren u het pakket minstens 1 dag voor uw party te laten bezorgen. U heeft dan ruim de tijd het vriesvers bevroren vlees ( bij voorkeur langzaam ) te laten ontdooien.

U kunt  tot 2 dagen voor de bezorgdatum tot 17.00 uur bij ons bestellen. Het kan voorkomen dat we het maximale aantal pakketten per dag hebben bereikt en dat u deze dag niet meer kunt kiezen. We zijn dus uitverkocht voor die dag ! Let op: Ons seizoen sluit op 1 oktober.

Indien uw BBQparty op vrijdag (of later) is, vult u als bezorgdag de donderdag in. U ontvangt dan uw pakket dan op donderdag tussen 17.00 en 22.00 uur.. Gezien de houdbaarheid van de producten kunt u deze dan nog t/m de woensdag van de volgende week consumeren.
Is uw party op zaterdag of zondag (of later) , dan kunt u zowel voor levering op de donder- als de vrijdag kiezen. Bij de vrijdag levering ( tussen 17.00 en 22.00 uur ) is uw pakket t/m de donderdag van de volgende week te gebruiken.

Wij adviseren u het pakket minstens 1 dag voor uw party te laten bezorgen. U heeft dan ruim de tijd het vriesvers bevroren vlees ( bij voorkeur langzaam ) te laten ontdooien.

Onze minimale afname is 1 pakket. Elk pakket zal apart worden verzonden. U betaalt dus ook per pakket de verzend- en verpakkingskosten !

De bijdrage voor de gekoelde verzend- en verpakkingskosten bedragen € 15,95 per pakket voor levering binnen Nederland.

Uiteraard is het mogelijk ook pakketten zonder een kortingsbon ( voucher ) te bestellen. Voor grotere partijen (vanaf 50 menu’s ) kunt u contact met ons opnemen.

Indien u er voor zorgt dat de producten direct na levering voldoende gekoeld worden, zijn deze nog een paar dagen houdbaar.

Uw voucher heeft u reeds voldaan aan een van onze partners. De verzend- en verpakkingskosten voldoet u aan ons. Dit kunt u doen via Ideal.

Neem contact met ons op via info@bbqthuisgeleverd.nl

Heeft u vragen omtrent allergenen of heeft u andere vragen over onze producten neem dan contact met ons op.