FAQ

U maakt op basis van u voucher een keuze uit een van de pakketten.( in winkelmand aanklikken ).

Vervolgens komt uw bestelling automatisch in uw winkelmand.

Kies hierna voor Afrekenen. ( rechts boven ).

In het volgende venster kunt uw vouchercode (Kortingsbon) invullen, vervolgens  op kortingsbon toepassen klikken en de korting zal automatisch worden doorberekend.

Kies een bezorgdatum. ( is altijd op donderdag of vrijdag ) Ons seizoen stopt op 1 oktober!

Kies een bezorgtijd.

U vult de gevraagde persoonlijke gegevens in.

Controleer uw bestelling in “Jouw bestelling”.

Vervolgens kiest u uw bank voor de betaling via iDeal  ( Voor het voldoen van de verzend- en verpakkingskosten ).

Ga akkoord met de algemene voorwaarden.

Druk op “Bestelling Plaatsen”.

U komt nu in de betalingsomgeving van uw bank,

Rond uw betaling af, en uw bestelling is geplaatst.

Wij bezorgen op elk postadres in Nederland ( behalve op de Waddeneilanden ) en België. Indien u op uw vakantieadres wilt laten leveren, is dit natuurlijk ook mogelijk. Wij adviseren dit wel even aan te geven bij de eigenaar of receptie.

U ontvangt uw bestelling in een speciale koelbox. In deze koelbox is uw bestelling zorgvuldig verpakt in 1 of meerdere dozen. De bezorger neemt de koelbox en eventueel de koel-elementen weer mee retour. Op deze manier kunnen wij de koelboxen en koel-elementen vaker inzetten, wat natuurlijk wel zo milieuvriendelijk is.

Uw bestelling wordt op donder- of vrijdagavond bij u geleverd.

De bezorgtijd is op basis van de planning van onze vervoerder. Wij hebben hier geen enkele invloed op !

Onze vervoerder levert uitsluitend tussen 17.30 en 22.30 uur. Mocht er onverhoopt iets misgaan met uw levering op de vrijdag, dan is de 2e leverpoging zaterdagavond tussen 17.30 en 22.30 uur!

Op het moment dat uw pakket is ingepland door de vervoerder ontvangt u op de dag van bezorging, ontvangt u rond 14.00 uur een preciezer tijdstip van afleveren, zodat u het pakket zelf kunt volgen. Mocht u vragen hebben omtrent de levering neemt u zelf contact op met de vervoerder !

Let op: Uw pakket zal slechts 1 maal bij u worden aangeboden.
( het pakket zal niet bij de buren worden aangeboden! )

Indien u niet aanwezig bent, zal het pakket retour gaan!
Helaas kunnen wij de inhoud van een retourpakket moeten vernietigen, en daarom kunnen wij het factuurbedrag NIET crediteren.

Wij adviseren u het pakket minstens 1 dag voor uw party te laten bezorgen. U heeft dan ruim de tijd het vriesvers bevroren vlees ( bij voorkeur langzaam ) te laten ontdooien.

U kunt  tot 2 dagen voor de bezorgdatum tot 18.00 uur bij ons bestellen. Het kan voorkomen dat we het maximale aantal pakketten per dag hebben bereikt en dat u deze dag niet meer kunt kiezen. We zijn dus uitverkocht voor die dag ! Let op: Ons seizoen sluit op 1 oktober.

Indien uw BBQparty op vrijdag (of later) is, vult u als bezorgdag de donderdag in. Gezien de houdbaarheid van de producten kunt u deze dan nog t/m de woensdag van de volgende week consumeren.
Is uw party op zaterdag of zondag (of later) , dan kunt u zowel voor levering op de donder- als de vrijdag kiezen. Bij de vrijdag levering is uw pakket t/m de donderdag van de volgende week te gebruiken.

Onze vervoerder levert uitsluitend tussen 17.30 en 22.30 uur. Mocht er onverhoopt iets misgaan met uw levering op de vrijdag, dan is de 2e leverpoging zaterdagavond tussen 17.30 en 22.30 uur!

Wij adviseren u het pakket minstens 1 dag voor uw party te laten bezorgen. U heeft dan ruim de tijd het vriesvers bevroren vlees ( bij voorkeur langzaam ) te laten ontdooien.

Onze minimale afname is 1 pakket. Elk pakket zal apart worden verzonden. U betaalt dus ook per pakket de verzend- en verpakkingskosten !

De bijdrage voor de gekoelde verzend- en verpakkingskosten bedragen € 12,95 per pakket voor levering binnen Nederland.

Uiteraard is het mogelijk ook pakketten zonder een kortingsbon ( voucher ) te bestellen. Voor grotere partijen (vanaf 50 menu’s ) kunt u contact met ons opnemen.

Indien u er voor zorgt dat de producten direct na levering voldoende gekoeld worden, zijn deze nog een paar dagen houdbaar.

Uw voucher heeft u reeds voldaan aan een van onze partners. De overige kosten voldoet u aan ons. Dit kunt u doen via Ideal.

Neem contact met ons op via info@bbqthuisgeleverd.nl

Hier treft u de productspecificaties van onze producten aan. Heeft u andere vragen over onze producten neem dan gerust contact met ons op.

Bekijk informatie